.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد. شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌های فحشا و فساد
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام. پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم / ترسی ندارم، آخرش زندان است!
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.(ادامه)
سریال «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از ۲۹ اسفند ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود. ساعت پخش جومونگ ۳ مشخص شد
سریال «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از ۲۹ اسفند ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.(ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
روز ۲۵ اسفند «بزرگداشت پروین اعتصامی» نام‌گذاری شده است. به همین بهانه در این گزارش یکی از فیلم‌های چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر با نام «پروین» را از نگاه «زندگی» بررسی می‌کنیم. این فیلم بخشی از زندگی «پروین اعتصامی» شاعر معاصر ایران را روایت می‌کند. «پروین» را خانواده‌اش پروراند
روز ۲۵ اسفند «بزرگداشت پروین اعتصامی» نام‌گذاری شده است. به همین بهانه در این گزارش یکی از فیلم‌های چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر با نام «پروین» را از نگاه «زندگی» بررسی می‌کنیم. این فیلم بخشی از زندگی «پروین اعتصامی» شاعر معاصر ایران را روایت می‌کند.(ادامه)
مرتضی تبریزی گوینده طناز برنامه «جمعه ایرانی» و بازيگر سریال‌های تلویزیونی طنز درگذشت. مرتضی تبریزی درگذشت
مرتضی تبریزی گوینده طناز برنامه «جمعه ایرانی» و بازيگر سریال‌های تلویزیونی طنز درگذشت.(ادامه)
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد. ماجرای فرار ساسی مانکن از عمان چیست؟
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد.(ادامه)
هادی چوپان، قهرمان خودساخته ایرانی که آرزو داشت آرنولد را ببیند، فاتح مسابقاتی با نام و عنوان او شد. آرنولد تویی
هادی چوپان، قهرمان خودساخته ایرانی که آرزو داشت آرنولد را ببیند، فاتح مسابقاتی با نام و عنوان او شد.(ادامه)
دیپلمات سابق ایرانی: شاید فغانی به اعدام محکوم شود+ فیلم
(ادامه)
عراقی ها با دمپایی به جان داور ایرانی افتادن+ فیلم
ویدیویی از خشم عراقی ها از فغانی داور ایرانی را مشاهده می کنید.(ادامه)
جمشید جم خواننده باسابقه و مطرح موسیقی کشور دیشب چهارشنبه ۱۱ بهمن در منزل خود درگذشت. جمشید جم خواننده «یار دبستانی من» درگذشت
جمشید جم خواننده باسابقه و مطرح موسیقی کشور دیشب چهارشنبه ۱۱ بهمن در منزل خود درگذشت.(ادامه)
تصویر جدید فیلم سینمایی «معجزه پروین» با حضور مشترک محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان منتشر شد. محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان در «معجزه پروین»
تصویر جدید فیلم سینمایی «معجزه پروین» با حضور مشترک محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان منتشر شد.(ادامه)
«بسیاری از سلاح‌های حماس نو و جدید است و ثابت می‌کند حماس توانسته به‌رغم محاصره هوائی و زمینی،‌ تسلیحات موردنیازش را تأمین کند. حماس با این تسلیحات تلفات چشمگیری از اسرائیل گرفت». تسلیحات جدید حماس که تلفات زیادی از اسرائیل گرفت
«بسیاری از سلاح‌های حماس نو و جدید است و ثابت می‌کند حماس توانسته به‌رغم محاصره هوائی و زمینی،‌ تسلیحات موردنیازش را تأمین کند. حماس با این تسلیحات تلفات چشمگیری از اسرائیل گرفت».(ادامه)
فیلم دیده نشده دوربین مداربسته از آیت‌الله هاشمی در روز فوت + فیلم
غلامعلی رجایی سیاستمدار ایرانی و مشاور آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی ویدئویی از آخرین حضور و لحظه ورود ایشان به مجمع تشخیص مصلحت نظام را منتشر کرد.(ادامه)
حکم اعدام ۴ عضو تیم خرابکاری مرتبط با رژیم‌صهیونیستی، موسوم به «شبکه وفا» درحالی اجرا شد که طی دو سال اخیر نبرد اطلاعاتی – امنیتی تهران و تل‌آویو همواره با دست بالای دستگاه‌های امنیتی ایران همراه بوده‌است. موساد با عوامل خود در ایران چه می‌کند؟
حکم اعدام ۴ عضو تیم خرابکاری مرتبط با رژیم‌صهیونیستی، موسوم به «شبکه وفا» درحالی اجرا شد که طی دو سال اخیر نبرد اطلاعاتی – امنیتی تهران و تل‌آویو همواره با دست بالای دستگاه‌های امنیتی ایران همراه بوده‌است.(ادامه)
رئیس رسانه ملی درمورد استقبال از موسیقی‌های مبتذل گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی و متولی حوزه فرهنگ به ویژه در حوزه موسیقی حتما کم‌کاری داشته‌اند. واکنش جبلی به حواشی موسیقی‌های مبتذل
رئیس رسانه ملی درمورد استقبال از موسیقی‌های مبتذل گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی و متولی حوزه فرهنگ به ویژه در حوزه موسیقی حتما کم‌کاری داشته‌اند.(ادامه)
سومین جشنواره فیلم دریای سرخ عربستان برگزیدگان امسال خود را اعلام کرد و فیلم «چمدان» از ایران برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه این رویداد سینمایی شد. جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
سومین جشنواره فیلم دریای سرخ عربستان برگزیدگان امسال خود را اعلام کرد و فیلم «چمدان» از ایران برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه این رویداد سینمایی شد.(ادامه)
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد. آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده برگزار شد
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود. قبل از انقلاب اصلاً توجهی به هنرمندان نمی‌شد/ رعایت حجاب باعث تقویت جنبه‌های هنری خانم‌های بازیگر شده/ جای خالی سردار سلیمانی به شدت احساس می‌شود/ به خاطر انقلاب، شهدا و رهبرم در انتخابات شرکت می‌کنم
شمال نیوز : ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر بیتا فرهی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور هنرمندان و مردم از مقابل خانه سینما برگزار شد. پیکر بیتا فرهی به‌سوی خانه ابدی بدرقه شد
مراسم تشییع پیکر بیتا فرهی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور هنرمندان و مردم از مقابل خانه سینما برگزار شد.(ادامه)
پروانه معصومی که برای فرار از مصائب زندگی شهری، سال‌ها پیش عزم مهاجرت به یکی از روستا‌های گیلان را کرده بود ششم آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت. کارنامه هنری پروانه معصومی
پروانه معصومی که برای فرار از مصائب زندگی شهری، سال‌ها پیش عزم مهاجرت به یکی از روستا‌های گیلان را کرده بود ششم آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود. سرنوشت بازیگرانی که دل به اپوزیسیون بستند چه شد؟
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود.(ادامه)
۱۰۰ سینماگر اهل افغانستان در پی قتل داریوش مهرجویی و همسرش به ابراز همدردی پرداختند. ابراز همدردی ۱۰۰ سینماگر افغانستانی با جامعه سینمایی ایران
۱۰۰ سینماگر اهل افغانستان در پی قتل داریوش مهرجویی و همسرش به ابراز همدردی پرداختند.(ادامه)
آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما در سن ۶۶ سالگی‌ درگذشت. آتیلا پسیانی درگذشت
آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما در سن ۶۶ سالگی‌ درگذشت.(ادامه)
واکنش ویشکا آسایش به شایعات حضورش در یک فیلم سعودی و ضد ایرانی که با انتشار یک استوری این اخبار را تکذیب کرد. واکنش ویشکا آسایش به شایعات حضورش در یک فیلم سعودی
واکنش ویشکا آسایش به شایعات حضورش در یک فیلم سعودی و ضد ایرانی که با انتشار یک استوری این اخبار را تکذیب کرد.(ادامه)
فردوس کاویانی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در ۸۲ سالگی دار فانی را وداع گفت. فردوس کاویانی درگذشت
فردوس کاویانی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در ۸۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند. دفاع مقدس نشان داد جوانان می توانند همه مشکلات را حل کنند/نهادینه شدن و گسترش فرهنگ مقاومت، دستاورد دفاع مقدس/برای تبیین واقعیات دفاع مقدس باید کارهای هنری جذاب و فراوان انجام شود/ عظمت واقعه دفاع مقدس را باید شناخت(خبر)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
(فیلم) پخش آهنگ مازندرانی در استوری صفحه جهانی کشتی صربستان ۲۰۲۳
پخش آهنگ مازندرانی اتفاق جالب و قشنگی است که از سوی صفحه اینستاگرام جهانی کشتی در رقابت های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ صورت گرفت و دل هر ایرانی را شاد کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 34 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.